все про фінанси

пʼятницю, 18 травня 2018 р.

Вишивана моя Україна
    День вишиванки – свято національної єдності, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції. Під  назвою «Вишивана моя Україна» в Добровеличківській районній бібліотеці для дітей надворі пройшло Патріотичне шоу,  присвячене дню Вишиванки.
                     Тут кожна травинка і кожна рослинка
                     Вигойдують мрії на теплих вітрах
                     Під вікнами мальви, в траві – материнка
                     Оспівують щедро Вкраїну в піснях.

Глядачі мали змогу почути всім знайомі  пісні про Україну - мальовничий край, про її прекрасну природу,  її ріки, гори. Пісні виконували вихованці Добровеличківської школи мистецтв Ліза Морозова «Лети, моя пісне», Дар’я Могильна «Ріка-печаль», Саакян Ілля «Я –українець», Софія Дядечко «Прохання до неба», Анастасія Трощинська «Тече вода», Вікторія Гетенко «Край», Валерія  Курнат  «Даруй добро»  /керівник Ірина Іванівна Берлад/, учасники клубу «Лебідонька» - сімейний дует у складі Тетяна Бабій і  Мирослави  Жалби  «Хрестиком сорочку вишивала»  /керівник Лариса Василівна Коваль, бібліотекар Дружелюбівської сільської бібліотеки/. А глядачами були користувачі бібліотеки та всі, хто хотів послухати пісні. Свято пройшло, всі залишились задоволеними.











Немає коментарів:

Дописати коментар