все про фінанси

пʼятницю, 27 жовтня 2017 р.

Навчатись і творити
                    Сучасний бібліотечний простір – це не тільки простір для книги та інших носіїв інформації , скільки простір для користувача, його думок, душі, творчості. Це простір, що забезпечує йому свободу вибору  необхідної інформації. Саме на тему «Бібліотека для дітей як  орієнтир і організатор доступу  до сучасного інформаційного простору» для сільських та міських бібліотекарів району на базі районної бібліотеки для дітей  пройшов районний семінар-практикум. З виступом «Єдиний інформаційний простір публічних бібліотек : сучасне бачення та тенденції розвитку» виступила директор районної бібліотеки для дітей Філіпова П.Д.  Сьогоднішнє завдання бібліотеки – формування нового бібліотечного простору, нових підходів, де бібліотека виступає як центр книги і читання. Необхідно організувати роботу закладу так, щоб свій вільний час дитина бажала проводити в бібліотеці, щоб за будь-якою інформацією діти зверталися у першу чергу до бібліотеки!
Тому перед бібліотекарями постає питання бути в  процесі  постійної творчості, і завжди використовувати свій  професіоналізм, ерудицію, креативність мислення. Саме  аналіз професіоналізму  і  уміння творити  бібліотекарів Добровеличківського району  зробила директор районної бібліотеки для дітей Філіпова П.Д., розповідаючи про планування та звітність бібліотек. Провідний бібліотекар Велікан Н.М. розповіла бібліотекарям району про книжкові фонди та зміни в роботі  з ними, в зв’язку з переходом з ББК на УДК. Для підвищення фахової  творчості бібліотекарів їм було показано інформаційний огляд-презентацію «Топ-тренди в сучасному  бібліотечному світі»,  яку підготовила методист обласної бібліотеки для дітей Босюк Л.С. На семінарі також було представлено різновидність дитячої періодики та нових надходжень. На круглому столі  «Із практики бібліотек» відбувалося жваве і цікаве обговорення: бібліотекарі  розповідали про свою роботу, показували свої досягнення. Навчання пройшло плідно і цікаво, і принесло  користь в нелегкій роботі бібліотекаря.






Немає коментарів:

Дописати коментар