все про фінанси

четвер, 9 квітня 2020 р.


А зараз я пропоную вам пограти в гру «Виправ помилку».
текст листа: «Я мала чудового ворога (помилка, правильно – «друга»). Ми жили у маленькому («великому») селі («місті») у двох суміжних будинках. Ми ненавиділи («любили») квіти і вирощували кропиву («троянди») у великих дерев`яних бочках («ящиках»).  Але одного разу тепла («холодна») істота викрала мого ворога («друга»). Я не довго («довго») шукала його, іноді, не ризикуючи («ризикуючи») життям, у садку чоловіка («жінки»), який знав чари, або у лісових розбійників («звірів»). Та все ж таки я не перемогла («перемогла») завдяки своїй ненависті («любові») і, звичайно, завдяки перешкодам («допомозі») добрих людей».

Якщо всі помилки виправили вірно! То тепер казку врятовано! Ну то що, ви здогадались, кому Герда писала свого листа? …

Немає коментарів:

Дописати коментар