все про фінанси

вівторок, 14 квітня 2020 р.

Мій герой – це ти 
Як діти можуть боротися з 
коронавірусом COVID-19!

Створення публікації «Мій герой – це ти» Цю книгу було створено в межах проекту Референтною групою Міжвідомчого постійного комітету з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в умовах надзвичайної ситуації (РГ МПК із ПЗПСП). Проект впроваджувався за підтримки міжнародних, регіональних та національних експертів з організацій-учасниць РГ МПК із ПЗПСП, а також батьків, піклувальників, вчителів та дітей із 104 країн. Міжнародний опитувальник було розіслано арабською, англійською, італійською, французькою та іспанською мовами з метою проведення оцінки потреб дітей щодо психічного здоров’я та психосоціальної підтримки під час спалаху COVID-19. 

 Вступ
 «Мій герой – це ти» – це книга, написана для дітей зі всього світу, які зазнали впливу пандемії COVID-19. Книгу «Мій герой – це ти» слід читати батькам, піклувальникам чи вчителям дитині або невеликій групі дітей. Дітям не рекомендовано читати цю книгу самостійно без підтримки батьків, піклувальників чи вчителів. Додаткові рекомендації під назвою «Дії для героїв» (скоро у публікації) пропонують підтримку щодо розгляду тем, пов’язаних із COVID-19, що допомагатиме дітям справлятися із почуттями та емоціями, а також пропонує додаткові види діяльності для дітей на основі цієї книги. 

Мама Сари – її героїня, тому що вона – найкраща матуся і найкращий науковець у світі. Але навіть мама Сари не може винайти ліки від коронавірусу. «На що схожий COVID-19?» – Сара запитує у мами. «COVID-19 або коронавірус настільки маленький, що ми не можемо його побачити», – відповідає їй мама. «Але він поширюється через кашель та чхання людей, які захворіли, а також коли вони торкаються людей чи предметів навколо себе. У людей, які захворіли, жар та кашель, і їм може бути важко дихати». 

«То ми не можемо побороти його, бо ми його не бачимо?» – поцікавилася Сара. «Ми можемо його побороти», – відповіла мама Сари. «Ось чому мені потрібно, щоб ти була у безпеці, Саро. Вірус уражає багато різних груп людей, і кожен із нас може допомогти його побороти. Діти особливі, і вони також можуть допомогти. Ти маєш бути в безпеці заради всіх нас. Я хочу, щоб ти була моєю героїнею». Сара лежала у ліжку тієї ночі і зовсім не почувалася героїнею. Вона почувалася засмученою. Вона б хотіла піти до школи, але школу закрили. Вона б хотіла побачитися з друзями, але це було небезпечно. Сара хотіла, щоб коронавірус перестав лякати її світ. 
«У героїв є супер сили», – сказала вона сама до себе, заплющуючи очі і засинаючи. «А що є в мене?» Аж раптом ніжний голос прошепотів її ім’я в темряві. «Хто тут?» – Сара прошепотіла у відповідь. «Що тобі потрібно для того, щоб стати героїнею, Саро?» – запитав у неї голос. «Мені потрібно знайти спосіб розповісти всім дітям світу, як їм захиститися, щоб вони могли захистити всіх інших...», – відповіла Сара.
 «То ким ти хочеш, щоб я був?» – запитав голос.
 «Мені потрібно щось, що вміє літати... щось із гучним голосом... щось, що може допомогти!» Зі свистом щось неймовірне з’явилося в місячному сяйві...
 «Що ти таке?» – із подивом прошепотіла Сара. «Я Аріо», – він відповів. «Я раніше ніколи не бачила Аріо», – сказала Сара. «Ну, я був тут весь час», – відповів Аріо. «Я черпаю сили з твого серця». «Якщо ти в мене є... тоді я можу розповісти всім дітям світу про коронавірус!» – сказала Сара. «Я можу стати героїнею! Чекай, Аріо, чи це безпечно подорожувати, коли всюди коронавірус?» «Тільки якщо зі мною, Саро», – сказав Аріо. «Нічого не може тобі нашкодити, коли ми разом». 

Коли зійшло сонце, вони приземлилися у мальовничій пустелі біля пірамід, де бавилася купка дітлахів. Діти радісно скрикнули і помахали Сарі та Аріо. «Ласкаво просимо, мене звуть Салем!» – вигукнув один із хлопців. «Що ви тут робите? Вибачте, але ближче ми підійти не можемо, ми маємо триматися на відстані у щонайменше метр!» «Саме тому ми тут!» – Сара викрикнула у відповідь. «Я Сара, а це Аріо. А ви знали, що діти можуть захистити своїх сусідів, друзів, батьків, дідусів і бабусь від коронавірусу? 

Нам всім потрібно...». «Мити руки з милом та водою!» – сказав Салем, усміхаючись. «Ми це знаємо, Саро. Ми також кашляємо собі у лікоть, якщо нездужаємо, і махаємо людям привіт замість того, щоб тиснути руки. Ми намагаємося не виходити на вулицю, але ми живемо у дуже густо населеному місті... не всі залишаються вдома». «Хм, можливо я можу із цим зарадити», – сказав Аріо. «Вони не можуть бачити коронавірус, але... вони можуть бачити мене! Застрибуйте мені на спину, але, будь ласка, сідайте по різні боки моїх крил, вони знаходяться на відстані щонайменше метра одне від одного!» 

Аріо злетів у небо із Салемом та Сарою на кожному зі своїх крил. Він почав гарчати та співати, пролітаючи над містом! Салем кричав дітям на вулицях: «Ідіть, скажіть своїм сім’ям, що безпечніше бути вдома! Ми найкраще можемо подбати один про одного, залишаючись вдома!» Люди були вражені побаченим. Вони махали у відповідь і погоджувалися розійтися по домівках. Аріо злетів високо в небо. Салем радісно скрикнув. Високо-високо серед хмар пролітав літак, і пасажири дивилися на них із захопленням. «Людям скоро доведеться припинити подорожувати, хоча б ненадовго», – сказав Салем. «По всьому світу закривають кордони, і ми маємо залишатися там, де ми є, і з людьми, яких ми любимо». «Так багато всього змінилося», – сказала Сара. «Мені іноді лячно від цього». «Саро, коли щось змінюється, це може лякати і спантеличувати», – сказав Аріо. /продовження буде.../

Немає коментарів:

Дописати коментар